уторак, 24. јануар 2017.

Korpice "Meksikana"

Nisam mislila postavljati ovaj recept jer je jednostavan i više je spoj onog što imate u kući, a nastao je iz potrebe da se brzo doda još nešto na tanjir sa predjelom. Ovo je posna varijanta koju sam ja pripremala za sv. Nikolu. Možda i vama bude interesantna.






Sastojci:



  • 1 kg gotovog lisnatog testa
  • 450 g Meksički miks (zaleđeno povrće)
  • 100-150 g dimljenog posnog kačkavalja
  • so, biber
  • malo kečapa
  • ulje za podmazivanje kalupa
  • 160 g tj. 1 konzerva tune u ulju (komadi)


Priprema:

1.
U šerpu sa zagrejanim uljem sipati zaleđeno povrće (ja koristim Frikomov miks), kratko propržiti pa naliti vodom da ogrezne. Dinstati u polupoklopljenoj posudi oko 15 do 20 minuta. Gotovo povrće začiniti po svom ukusu solju i biberom. Dodati malo kečapa (trebalo bi ljutog ali ga ja ne volim) i ostaviti da se prohladi.
2.
Svaki od 4 lista lisnatog testa rastanjiti i iseći na 6 delova (kocki). Isečeno testo staviti u podmazan kalup za mafine. Na svaki komad testa staviti po list dimljenog kačkavalja. Polovinom pripremljenog povrća napuniti korpice.
3.
Peći u prethodno zagrejanoj rerni na 200 C oko 30 minuta.
4.
U svaku korpicu dodati po malo rendanog kačkavalja pa na kratko vratiti u rernu (da se zatopi). Vaditi na kuhinjsku rešetku da se prohlade.
5.
Pošto moj kalup za mafine ima 12 "korpica", pekla sam iz dva puta.
Posluživanje
Pre služenja u svaku korpicu staviti komade tunjevine (oceđene od ulja). Po želji ukrasiti peršunovim listom. Umesto zaleđenog povrća može se koristiti konzervirano.




Нема коментара:

Постави коментар

Jesenji kolač

 Odavno imam u glavi ideju da spojim ukuse koje volim u fini jesenji kolač. Jabuke, orasi i karamel ušuškani u neku vrstu lenje pite, ali sa...