среда, 28. јун 2017.

Torta od tri vrste keksa




Ovaj recept je inspirisan tortom koju su nam svima nekada pravile mame, a na koju me je podsetila Sibinka svojim receptom "Keks torta iz mog detinjstva". Brza i jednostavna za pripremu, gotova dok izbrojiš do 6!


Sastojci:

  • 2 kesice pudinga od vanile
  • 600 ml mleka
  • 6 ravnih kašika šećera
  • 12 kesica vanil šećera
  • 125 g maslaca
  • 125 g margarina
  • 2 prepune kašike kisele pavlake
  • 6 kocki žele bombona različitih boja (oko 100 g)
  • 5 komada krem bananica
  • 125 g Oreo keksa sa mlečnim punjenjem
  • 125 g Plazma keksa
  • 250 g Petit Beurre kaksa

Priprema:

1. Izlomiti Plazmu i Petit na komade srednje veličine, a Oreo na 1/4.
2. Iseći žele bombone i krem bananice na komade veličine po želji.
3. Skuvati puding na uobičajen način. Odmah umešati šećer, vanil šećer, maslac i margarin.
4. U prohlađen puding umešati kiselu pavlaku. Dodati keks, žele i bananice. Što kraće mešati da se Oreo ne bi raspao (najbolje rukom).
5. Kalup sa obručom obložiti samolepljivom prozirnom folijom. Izručiti masu u njega i pažljivo je utisnuti. Ostaviti u frižideru minimum tri sata, a najbolje do sutra.
6. Tortu izručiti na tacnu, ukloniti obruč i foliju. Ukrasiti po želji, glazurom od čokolade ili šlag kremom...ili kombinacijom ova dva 😊

Savet plus:
Najbolji ukus se dobija angažovanjem malih pomagača i njihovih vrednih prstića. Dok sam ja kuvala puding, moji klinci su lomili keks i seckali.


(hop iz kalupa)


(ptičice uživale u pogledu dok sam fotkala)


(malo ukrivo 😍)


(dete mi bralo cveće, a i vazica je njegov pokušaj dekupaža)


(baš lepe boje)



(nije li naprosto savršena?!)


3 коментара:

Jesenji kolač

 Odavno imam u glavi ideju da spojim ukuse koje volim u fini jesenji kolač. Jabuke, orasi i karamel ušuškani u neku vrstu lenje pite, ali sa...