четвртак, 26. јануар 2017.

Klot projarice

Ovaj recept sam davno dobila od zaove. Vrlo je jednostavan i uvek uspe, a gosti budu oduševljeni njihovom mekoćom.







Sastojci:



  • 4 žumanca
  • 200 ml jogurta (sobne temperature)
  • 200 ml ulja
  • 8 kašika kukuruznog brašna
  • 8 kašika pšeničnog brašna
  • 1 prašak za pecivo
  • 1 kašičica soli
  • 4 belanca

Priprema:


U jednoj posudi sjediniti jogurt i ulje, a u drugoj čvrste sastojke.
Odvojiti belanca od žumanaca, pa belanca umutiti u čvrst sneg i ostaviti ih sa strane. Sada umutiti i žumanca (da pobele), pa im dodati mešavinu jogurta i ulja. Kratko izmutiti mikserom da se poveže. Polako dodavati čvrste sastojke, neprekidno mešajući mikserom na najmanjoj brzini. Na kraju lagano umešati sneg od belanaca (špatulom ili varjačom), pazeći da ne spadne.
Projarice peći u rerni prethodno zagrejanoj na 200 C, u podmazanom kalupu za muffine (ja obično sipam po 2 kašike mase). Peku se 15 do 20 minuta, u zavisnosti od rerne. Ja sam moje pekla 15 minuta jer mi je rerna "jaka".

Posluživanje:


Ako želite da nečim pojačate projarice učinite to kad ih već sipate u kalupe, tj. tada utisnite kockice šunke, belog sira ili gaude. Možete ih peći i u papirnim korpicama pa ih špricem ukrasiti krem sirom i posuti npr. seckanom šunkom. Mogućnosti su beskrajne.














1 коментар:

Jesenji kolač

 Odavno imam u glavi ideju da spojim ukuse koje volim u fini jesenji kolač. Jabuke, orasi i karamel ušuškani u neku vrstu lenje pite, ali sa...